close

突然间,这个话题进我脑海里,因为我发现几乎每个人都会问我一样的问题 -〉敬炜,吃多一点啦!你这么瘦。
我知道我很瘦啦~! 但是不是我不要吃多一点,是我根本吃不肥,加一公斤都难,连我自己都觉得很遗憾,为什么根本都肥不了。也没有真正去看医生还是什么。

我也相信如果有一天会突然间肥起来,肯定吓死你们。我也不知道这是不是一个可能的任务,但是我还是会尽量'肥起来’

Most importantly, I feel that It is the best that I be my usual self,  the same and usual thin Jingwei. No doubt that in future there will be more people asking me the same exact question, and even ask me why am I so thin, maybe that's the actual reason why I'm still single LOL.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bleus 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()